Wednesday, August 31, 2011

Words Behind The Music: December's 가슴으로 운다 / Crying With My Heart

가슴으로 운다 / Crying With My Heart
-December




내사랑 그대여 거기 멈춰서요
My love, stop right there
나지금 그대에게 가고 있어요
I’m going to you now
그대없이 난 이제 단 하루도 살지 못해서
I can’t live even a single day without you
가슴으로 운다
crying with/in my heart

내가 정말 사랑했던 사람이
the person that I really loved
내겐 무엇보다 소중했던 사람이
the person who was more precious than anything
언제나 내곁에 영원할것만 같았던 그사람이
the person who I thought would be by my side forever
날 두고가네요
is leaving me behind

내가슴이 죽을만큼 너무 아픈데
my heart hurts so much I feel like I could die
난 아직도 그대의 걱정뿐인데
I’m only filled with worries of you
나에게는 세상의 오직 한사람
the only person in the world for me
그사람이 날 떠나네요
that person is leaving me



내가 정말 사랑했던 모습도
even the image that I used to really love
나를 누구보다 아껴주던 마음도
the heart that would care for me more than anyone else
뒤를 돌아보면 서있을것만 같은데
I feel like that person will be there if I just turn around
돌아보면 그대가 없네요
but I turn around and you’re not there

나에게는 세상의 오직 한사람
the only person in the world for me
그사람이 날 떠나네요
that person is leaving me

내사랑 그대여 내말 들리나요
my love, can you hear my words?
나지금 미치도록 울고 있어요
I’m crying like crazy right now
미안해요 난 그대 모습하나 잊지못해서
I’m sorry that I can’t forget a single thing about you
그댈불러본다
I’ll try calling out for you

내가 잊지못할 나의 사람이
my person that I can’t forget
듣지못할 내사람아~~~아~~~~~~
my person who won’t be able to hear this~~~~

어디에있나요 내게 돌아와요
where are you? Come back to me
나지금 그대에게 가고있어요
I’m going to you now
지금아니면 너를 후회하며 살것 같아서
if not now, I think I’ll live regretting over you
니가 마지막 사랑 같아서~~~~
because I think you’re my last love~~~

1 comment: